Alla inlägg under februari 2012

Av Jessica - 23 februari 2012 11:52

nu kommer det inte bli så mycket snickra på ett tag, eftersom gubben ska åka kortvasan och stafetten och jag ska jobba som en gnu.

Så kan det bli ibland.

:)

Sen ska jag också fira min älskade ola som fyller år på lördag :)



Av Jessica - 18 februari 2012 16:04

Tyvärr så glömde jag kameran hemma (som vanligt) så det fick bli mobilen.. så de är lite suddiga, får taq med mig kameran nästa gång ;)


               

Av Jessica - 15 februari 2012 09:16

Idag ska vi åka iväg till borlänge och handla lite saker till stugan.


på söndagen vart en hel kortsida klart, vilket betyder att vi har bara en kortsida att isolera och sätta skiva på :)


ha en bra dag allihopa!

Av Jessica - 13 februari 2012 08:50

tyvärr hade jag ingen kamera med mig så, bilderna är lite suddiga då jag tog dem med min mobil.. (vissa..)


Bildbomb:


       


en kortsida kvar att isolera och sätta upp skiva, härligt att det börjar hända saker!! :)

Av Jessica - 2 februari 2012 15:21

Ihelgen bär det av till stugan igen.

Då ska elen fixas och jag ska fortsätta på mitt projekt-timmervägg..

Ojojoj vilket pyssel det kommer att bli, men jag tror också att det kommer bli otroligt bra!

Jag hade tänkte slipa väggen och dra på en ljusfäg. typ vit.

Jag har inte världens bästa kamera men den dugen. men på den här bilden så ser taket ut som en riktig banan i formen :P hahaha..

I springorna i timmret har de stoppat i någon slags kalk-murbruk-klet. så det har jag då pillat bort iallafall. sen där det var riktigt stora glipor har jag stoppat i lite säckväv som jag hittade på andra ställen av huset. inget som syns om man inte tänker på det.

igår var jag och köpte lite elgrejer som ska användas! Spännande är bara förnamnet :)

 

det är väl litet ihop-plock av timmret, men jag ska slipa det och dra på färg och se om det ser bra ut.. jag håller tummarna. och ioförsig så kan det väl se lite fränt ut om det inte är 100 % perfekt.. ;P Den som lever får se!

Ha det gott !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards